loading...
اخبار بارسلونا و لیونل مسی
امید قبادپور بازدید : 33 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (3)

بازتاب پخش تصاویر "شکیرا" از تلویزیون ایران

جنجال بر سر نمایش تصویری از "شکیرا " خواننده مشهور کلمبیایی در حاشیه بازی دو تیم اسپانیا و ایتالیا در جام کنفدراسیون ها در برزیل، بازتاب گسترده ای در برخی رسانه های غربی داشته است.

این موضوع با انتشار گزارش هایی در روزنامه گاردین، خبرگزاری فرانسه و شبکه العربیه مورد توجه قرار گرفته است.گاردین می نویسد:



امید قبادپور بازدید : 42 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

رونالدو که در حال حاضر در کشور ایتالیا به سر می برد در مصاحبه ای که در ورزشگاه یوونتوس انجام داده است در مورد کریس رونالدو، لیونل مسی و خوزه مورینیو صحبت کرده است. روزنامه آس صحبت های مهاجم سابق تیم ملی برزیل را بازتاب داده است.

اسطوره سابق تیم ملی برزیل در تازه ترین اظهار نظر خود، مسی را در سطحی بالاتر از کریستیانو رونالدو قرار داده است.

امید قبادپور بازدید : 63 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل بارسا در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ اعلام کرد که لیونل مسی کلاسی مخصوص به خود دارد.

بسیاری ریبری را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا می داند اما حتی او هم معتقد است که از نظر تکنیک، مسی یک سر و گردن بالاتر از بقیه است.

امید قبادپور بازدید : 42 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، ویکتور کاسای، داور مجارستانی، را برای قضاوت دیدار تیم های بایرن مونیخ- بارسا در مرحله نیمه نهایی رقابت های چمپیونزلیگ انتخاب کرد.

کاسای در چند سال اخیر بازی های بسیار مهمی را سوت زد و خود را به عنوان یکی از بهترین داوران جهان معرفی کرد. او در جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ قضاوت کرد و در سال ۱۹۹۸، زمانی که تنها ۲۳ سال داشت، به جوان ترین داوری تبدیل شد که در لیگ برتر مجارستان قضاوت کرد.

امید قبادپور بازدید : 43 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

لیونل مسی، ستاره بارسا، در فهرست تیمش برای دیدار سه شنبه مقابل بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ قرار گرفت؛ هرچند هنوز پزشکان باشگاه چراغ سبز لازم برای بازی کردن او در آلیانس آره نا را صادر نکرده اند.

این ستاره آرژانتینی در دیدار رفت بارسا مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیب دیده بود و به همین دلیل در دو دیدار اخیر آبی و اناری‌ها در لالیگا مقابل ساراگوسا و لوانته حضور نداشت.

امید قبادپور بازدید : 40 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ژاوی، ستاره خط میانی بارسا، معتقد است که تیمش باید در انتظار دیداری بی رحمانه مقابل بایرن باشد و تاکید کرد که تفاوت چندانی بین دو تیم حاضر در نیمه نهایی چمپیونزلیگ وجود ندارد.

بایرنی‌ها شنبه شب در بوندس لیگا موفق شدند با نتیجه ۶-۱ هانوفر را شکست بدهند و ژاوی تاکید کرد که در مورد دشواری کاری که در پیش دارند، تردیدی ندارد

امید قبادپور بازدید : 13 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جوردی رورا با وجود پیروزی شب گذشته تیمش مقابل لوانته، قهرمانی زودهنگام در لالیگا را رد کرد.

گل دیرهنگام فابرگاس اختلاف ۱۳ امتیازی بارسلونا و رئال را حفظ کرد تا کاتالان‌ها در صورتی که هفته آینده مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی برسند و رئال در دربی مادرید شکست بخورد، از لحاظ ریاضی قهرمان لالیگا شود اما رورا رویای رسیدن به قهرمانی زودهنگام را رد کرد و از بازیکنانش خواست به تلاش ادامه دهند.

امید قبادپور بازدید : 11 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش فوتبال اسپانیا، تونی فررا سخنگوی باشگاه بارسا در اوایل این هفته گفت تیتو ویلانووا رکوردهای پپ گواردیولا را شکانده و از او پیشی گرفته است!

اما رئیس سابق باشگاه بارسا گفت: :" پپ بهترین است، برای همیشه."

لاپورتا در تویترش نوشت: " پپ به واقع ستاره آبی اناری ها بوده، او صداقت داشت، موفق بود و این ارزشمند است."

" او به همراه تیتو و تمام بازیکنان بهترین بارسای تاریخ را رقم زدند."

امید قبادپور بازدید : 11 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

هافبک هجومی بایرن مونیخ معتقد است تیمش می تواند بارسا را با تمام شایستگی هایش شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، قهرمان بوندسلیگا و قهرمان لالیگا سه شنبه شب در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

هافبک فرانسوی تیم بایرن می گوید سال 2013 سال آنهاست.
او به ال موندو دپورتیوو گفت : " امسال نوبت ماست که قهرمان اروپا شویم.این یک بازی بین بهترین تیم ها و بهترین بازیکن های اروپا است.ما بدون ترس و استرس پای به این میدان خواهیم گذاشت."

" بارسا همیشه یک تیم بزرگ است، آن ها در سال های اخیر موفقیت ها و افتخارات زیاد و بزرگی به دست آورده اند اما این بایرن مونیخ خیلی قوی تر از آن تیم سال های گذشته است."

" ما خیلی بزرگ شده ایم!"

امید قبادپور بازدید : 25 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

داوید ویا، مهاجم بارسا، تاکید کرد که رابطه حرفه ای خوبی با لیونل مسی، هم تیمی آرژانتینی اش دارد

در چند دیدار بارسا در نیم فصل اول، دیده شد که مسی به خاطر از دست رفتن موقعیت ها، بر سر ویا فریاد کشید اما این ملی پوش اسپانیایی تاکید کرد که اختلاف آنها به اندازه ای که رسانه‌ها بازتاب دادند، نبوده است.

امید قبادپور بازدید : 28 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

یک سیاستمدار مغربی که در گذشته وزیر دادگستری فرانسه بود از لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا خواستگاری کرد.

به تازگی رشیده ذاتی وزیر سابق دادگستری فرانسه از مسی خواستگاری کرده و عنوان کرده است که در صورت ازدواج با مسی سیاست را کنار خواهد گذاشت.

وی نگاه محبت آمیز و افسونگر خاص و پاکی مسی را دلایل علایق خود به این ستاره آرژانتینی دانسته است.

گفتنی است مسی متأهل است و چند ماهی بیشتر از تولد فرزندش نمی گذرد

 

امید قبادپور بازدید : 18 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

آندرس اينيستا قبل از ديدار برگشت بارسلونا با پاري‌سن‌ژرمن در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفته بود، تيمش براي صعود به مرحله نيمه‌نهايي احتياجي به ليونل مسي ندارد ولي اين اظهارنظر درست از آب در نيامد؛ چرا که اگر مسي در نيمه دوم آن ديدار به بازي نمي‌آمد، احتمال داشت بارسلونا جايي در نيمه‌نهايي نداشته باشد.

امید قبادپور بازدید : 52 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

جوردی رورا، کمک مربی بارسا، اعلام کرد که قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا اولویت اصلی بارساست.

آبی و اناری‌ها در حال حاضر با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به رئال، در صدر جدول لالیگا قرار دارند و می توانند این فصل چهارمین قهرمانی شان در پنج سال اخیر را جشن بگیرند.

امید قبادپور بازدید : 19 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

رونالدینیو، ستاره سابق بارسا، معتقد است متس هوملس، مدافع بوروسیا دورتموند، می تواند خرید بسیار خوبی برای آبی و اناری‌ها باشد.

باشگاه کاتالانی سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع جدید در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند و از این ملی پوش آلمانی به عنوان یکی از گزینه های اصلی آنها نام برده می شود.

امید قبادپور بازدید : 18 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت رسمی باشگاه بارسلونا از بازگشت مرد سال فوتبال اروپا و جهان به تمرینات عادی کاتالان‌ها خبر داد.

لیونل مسی که تا روز گذشته به علت مصدومیت یک هفته قبل خود بیشتر به تمرینات آماده‌سازی جسمانی پرداخت، روز جمعه (دیروز) به تمرینات تیمی بازگشت و همراه با سایر اعضا آبی و اناری‌پوشان تمرین کرد.

طبق گزارش پایگاه رسمی باشگاه او در کنار سایر اعضا به خوبی در تمرینات شرکت کرد. علاوه بر او سرخیو بوسکتس نیز پس از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت همراه با تیم تمرین کرد.

 

امید قبادپور بازدید : 15 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

دنی آلوس، مدافع بارسا، از مدیران این باشگاه خواست به جای فروش بازیکنانی مانند داوید ویا و الکسیس سانچس در تابستان پیش رو، به فکر تقویت این تیم باشند.

گفته می شود داوید ویا مورد توجه آرسنال قرار دارد و از اینتر هم به عنوان مقصد بعدی الکسیس سانچس نام برده می شود.

امید قبادپور بازدید : 14 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

با نزدیک شدن به موعد برگزاری دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هفته آینده، بازار پیش‌بینی‌ها در مورد نتایج این پیکارها در بین اهالی ورزش جهان همچنان داغ است. مارک فان‌بومل که بعد از رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ از «لاله‌های نارنجی» (تیم هلند) در سن ۳۵ سالگی کناره‌گیری کرد، جزو آخرین نفراتی است که در این مورد اظهار نظر کرده است.

وی گفت:‌ رویارویی بایرن و بارسا را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را حتما تماشا خواهم کرد. چون گمان می‌کنم قهرمان امسال اروپا از بین این دو تیم است.

امید قبادپور بازدید : 16 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

در مصاحبه ای با Vanity Fair، عضو اتحادیه اروپا و یکی از نامزدهای شهرداری پاریس و زن دست راست سابق نیکولا سارکوزی، راچیدا داتی، اعلام کرد که یکی از طرفداران لیونل مسی اسا، اما نه فقط به خاطر استعداد های فوتبالی اش!

اولین زن مغربی که در فرانسه وزیر شده است، گفت: "من از طرفداران بکهام نیستم و بیشتر طرف مسی هستم. او خوشتیپ نیست، اما نگاهی جالب و کاملاً کاریزماتیک دارد! تنها دلیلی که مرا از سیاست جدا خواهد کرد، این است که پیشنهاد ازدواج مسی را داشته باشم!"

با وجود عشق او به لیونل مسی، راچیدا داتی اعتراف کرده که یکی از طرفداران رئال مادرید است. او افزود: "من عاشق فلورنتینو پرز هستم؛ به خوبی او را می شناسم و چندین بار هم به سانتیاگو برنابئو رفته ام. "

 

امید قبادپور بازدید : 19 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

فرداشب (شنبه) مسابقات هفته سی و دوم لیگ دسته اول باشگاهی اسپانیا (لالیگا) با ۴ دیدار آغاز می‌شود. در دومین و سومین پیکار این روز بارسلونا و رئال مادرید، تیم‌های اول و دوم جدول (بارسا ۸۱ امتیاز، رئال ۶۸ امتیاز) پذیرای لوانته و بتیس خواهند شد.

شاگردان ویلانووا و موریینو با برگزاری این دو بازی ضمن آنکه سودای کسب پیروزی و هر ۳ امتیاز را دارند، در اندیشه آخرین تدارک قبل از رویارویی با حریفان آلمانی خود (بایرن، ‌دورتموند) در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و بازی‌های سه‌شنبه و چهارشنبه شب هستند.

در پیکارهای دیگر گرانادا با وایادولید و والنسیا با مالاگا به مصاف هم می‌روند.

 

امید قبادپور بازدید : 19 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

اریک آبیدال، مدافع فرانسوی بارسلونا پس از مبارزه با سرطان و غلبه بر بیماری خود اعلام کرده که قصد دارد به فوتبال ادامه دهد.

اریک آبیدال از قصد خود برای ادامه فوتبال خود در بارسلونا می‌گوید. این در حالی است که قرارداد این مدافع 33 ساله فرانسوی با بارسلونا در پایان فصل به پایان می‌رسد.

امید قبادپور بازدید : 29 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

ساندرو روسل اعلام کرده همچنان می خواهد رئیس بارسلونا بماند.

به گزارش سایت فوتبال اسپانیا روسل موفق شد در سال 2010 لاپورتا را شکست دهد و به ریاست بارسلونا برسد. او حالا می گوید می خواهد در سال 2016 در انتخابات ریاست باشگاه محبوب کاتالان ها شرکت کند.

امید قبادپور بازدید : 13 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسا، معتقد است پس گرفتن قهرمانی لالیگا در این فصل، مهمتر از فتح دوباره چمپیونزلیگ است.

شاگردان ویلانووا در حال حاضر و در فاصله ۷ هفته به پایان رقابت های این فصل، با ۱۳ امتیاز برتری نسبت به رئال، در صدر جدول لالیگا قرار دارند و با پیروزی در سه دیدار دیگر می توانند قهرمانی شان را قطعی کنند.

امید قبادپور بازدید : 35 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

نیمار، ستاره سانتوس، قصد دارد در ماه جولای راهی اسپانیا شود تا مذاکراتش را با باشگاه بارسلونا آغاز کند.

این ملی پوش جوان برزیلی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در سانتوس بماند اما اکنون برای اینکه هرچه زودتر توانایی هایش را در فوتبال اروپا به نمایش بگذارد، قصد دارد راهی نوکمپ شود.

امید قبادپور بازدید : 15 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش رسانه های اسپانیایی، کارلس پویول، کاپیتان بارسا، ممکن است بتواند تیمش را در دیدار رفت مرحله یک نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ همراهی کند.

این در حالی است که چند روز قبل جوردی رورا، کمک مربی بارسا، احتمال حضور پویول در دیدار رفت برابر بایرن را رد کرده بود اما گفته بود که او مطمئنا به بازی برگشت خواهدرسید. ولی به نظر می رسد روند بهبودی او، پیشرفت خوبی داشته و می تواند تیمش را در آلیانس آره نا همراهی کند

امید قبادپور بازدید : 13 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

ژاوی هرناندز به تازگی مصاحبه ای با تلویزیون رسمی بارسلونا انجام داده است و در آن به موضوعاتی همچون رویارویی با بایرن، مورینیو و نیمکت نشینی کاسیاس پرداخته است.

ژاوی در این مصاحبه گفت که هواداران بارسا دوست ندارند در فینال با رئال مادرید روبه رو شوند.

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب بروید

امید قبادپور بازدید : 31 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از دو روز استراحت به جلسات تمرینی تیم کاتالان بازگشته است.

 او در جریان جلسه تمرینی بارسا زیر نظر پزشکان تیم ، برنامه تمرینی ویژه خودش را دنبال کرد.

در همه پست ها برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب بروید

امید قبادپور بازدید : 19 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

در آستانه دیدار تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، سرمربی باواریایی ها به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.


امید قبادپور بازدید : 15 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که گواردیولا یکی از الگوهای دوران کودکی اوست و از فینال لیگ قهرمانان اروپا گفته


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 240
  • بازدید کلی : 5,552
  • کدهای اختصاصی

     

    بارسا نیوز
    .......... مشخصات .........

    نام باشگاه : بارسلونا
    تاسیس : 1899
    ورزشگاه : نیوكمپ
    رنگ پیراهن : آبی وقرمز
    گنجایش : 100000 نفر

    ........... تاریخچه ...........

    در ۲۲ اکتبر ۱۸۹۹، خوان گمپر در روزنامه لوس دپورتس آگهی ای به چاپ رساند و در آن تمایل خود را برای تشکیل یک باشگاه فوتبال اعلام کرد.

    در پی این آگهی، در ۲۹ نوامبر همان سال بعد از جلسه‌ای در خیمانسیو سوله، نتایج مثبتی حاصل شد، و سپس ۱۱ بازیکن جذب شدند; واتر وایلد، لوئیس دی اوسو، بارتومئو ترادس، اوتو کونزله، اوته مه یر، انریک دوکال، پره کبوت، کارلس پوجول، جوزپ لوبت، جانپارسونز و ویلیام پارسونز. و در نتیجه باشگاه فوتبال بارسلونا متولد شد.