loading...
اخبار بارسلونا و لیونل مسی
امید قبادپور بازدید : 19 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

رونالدینیو، ستاره سابق بارسا، معتقد است متس هوملس، مدافع بوروسیا دورتموند، می تواند خرید بسیار خوبی برای آبی و اناری‌ها باشد.

باشگاه کاتالانی سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع جدید در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند و از این ملی پوش آلمانی به عنوان یکی از گزینه های اصلی آنها نام برده می شود.

امید قبادپور بازدید : 18 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت رسمی باشگاه بارسلونا از بازگشت مرد سال فوتبال اروپا و جهان به تمرینات عادی کاتالان‌ها خبر داد.

لیونل مسی که تا روز گذشته به علت مصدومیت یک هفته قبل خود بیشتر به تمرینات آماده‌سازی جسمانی پرداخت، روز جمعه (دیروز) به تمرینات تیمی بازگشت و همراه با سایر اعضا آبی و اناری‌پوشان تمرین کرد.

طبق گزارش پایگاه رسمی باشگاه او در کنار سایر اعضا به خوبی در تمرینات شرکت کرد. علاوه بر او سرخیو بوسکتس نیز پس از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت همراه با تیم تمرین کرد.

 

امید قبادپور بازدید : 15 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

دنی آلوس، مدافع بارسا، از مدیران این باشگاه خواست به جای فروش بازیکنانی مانند داوید ویا و الکسیس سانچس در تابستان پیش رو، به فکر تقویت این تیم باشند.

گفته می شود داوید ویا مورد توجه آرسنال قرار دارد و از اینتر هم به عنوان مقصد بعدی الکسیس سانچس نام برده می شود.

امید قبادپور بازدید : 14 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

با نزدیک شدن به موعد برگزاری دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هفته آینده، بازار پیش‌بینی‌ها در مورد نتایج این پیکارها در بین اهالی ورزش جهان همچنان داغ است. مارک فان‌بومل که بعد از رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ از «لاله‌های نارنجی» (تیم هلند) در سن ۳۵ سالگی کناره‌گیری کرد، جزو آخرین نفراتی است که در این مورد اظهار نظر کرده است.

وی گفت:‌ رویارویی بایرن و بارسا را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را حتما تماشا خواهم کرد. چون گمان می‌کنم قهرمان امسال اروپا از بین این دو تیم است.

امید قبادپور بازدید : 16 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

در مصاحبه ای با Vanity Fair، عضو اتحادیه اروپا و یکی از نامزدهای شهرداری پاریس و زن دست راست سابق نیکولا سارکوزی، راچیدا داتی، اعلام کرد که یکی از طرفداران لیونل مسی اسا، اما نه فقط به خاطر استعداد های فوتبالی اش!

اولین زن مغربی که در فرانسه وزیر شده است، گفت: "من از طرفداران بکهام نیستم و بیشتر طرف مسی هستم. او خوشتیپ نیست، اما نگاهی جالب و کاملاً کاریزماتیک دارد! تنها دلیلی که مرا از سیاست جدا خواهد کرد، این است که پیشنهاد ازدواج مسی را داشته باشم!"

با وجود عشق او به لیونل مسی، راچیدا داتی اعتراف کرده که یکی از طرفداران رئال مادرید است. او افزود: "من عاشق فلورنتینو پرز هستم؛ به خوبی او را می شناسم و چندین بار هم به سانتیاگو برنابئو رفته ام. "

 

امید قبادپور بازدید : 19 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

فرداشب (شنبه) مسابقات هفته سی و دوم لیگ دسته اول باشگاهی اسپانیا (لالیگا) با ۴ دیدار آغاز می‌شود. در دومین و سومین پیکار این روز بارسلونا و رئال مادرید، تیم‌های اول و دوم جدول (بارسا ۸۱ امتیاز، رئال ۶۸ امتیاز) پذیرای لوانته و بتیس خواهند شد.

شاگردان ویلانووا و موریینو با برگزاری این دو بازی ضمن آنکه سودای کسب پیروزی و هر ۳ امتیاز را دارند، در اندیشه آخرین تدارک قبل از رویارویی با حریفان آلمانی خود (بایرن، ‌دورتموند) در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و بازی‌های سه‌شنبه و چهارشنبه شب هستند.

در پیکارهای دیگر گرانادا با وایادولید و والنسیا با مالاگا به مصاف هم می‌روند.

 

امید قبادپور بازدید : 19 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

اریک آبیدال، مدافع فرانسوی بارسلونا پس از مبارزه با سرطان و غلبه بر بیماری خود اعلام کرده که قصد دارد به فوتبال ادامه دهد.

اریک آبیدال از قصد خود برای ادامه فوتبال خود در بارسلونا می‌گوید. این در حالی است که قرارداد این مدافع 33 ساله فرانسوی با بارسلونا در پایان فصل به پایان می‌رسد.

امید قبادپور بازدید : 29 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

ساندرو روسل اعلام کرده همچنان می خواهد رئیس بارسلونا بماند.

به گزارش سایت فوتبال اسپانیا روسل موفق شد در سال 2010 لاپورتا را شکست دهد و به ریاست بارسلونا برسد. او حالا می گوید می خواهد در سال 2016 در انتخابات ریاست باشگاه محبوب کاتالان ها شرکت کند.

امید قبادپور بازدید : 13 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسا، معتقد است پس گرفتن قهرمانی لالیگا در این فصل، مهمتر از فتح دوباره چمپیونزلیگ است.

شاگردان ویلانووا در حال حاضر و در فاصله ۷ هفته به پایان رقابت های این فصل، با ۱۳ امتیاز برتری نسبت به رئال، در صدر جدول لالیگا قرار دارند و با پیروزی در سه دیدار دیگر می توانند قهرمانی شان را قطعی کنند.

امید قبادپور بازدید : 34 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

نیمار، ستاره سانتوس، قصد دارد در ماه جولای راهی اسپانیا شود تا مذاکراتش را با باشگاه بارسلونا آغاز کند.

این ملی پوش جوان برزیلی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در سانتوس بماند اما اکنون برای اینکه هرچه زودتر توانایی هایش را در فوتبال اروپا به نمایش بگذارد، قصد دارد راهی نوکمپ شود.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 5,507
  • کدهای اختصاصی

     

    بارسا نیوز
    .......... مشخصات .........

    نام باشگاه : بارسلونا
    تاسیس : 1899
    ورزشگاه : نیوكمپ
    رنگ پیراهن : آبی وقرمز
    گنجایش : 100000 نفر

    ........... تاریخچه ...........

    در ۲۲ اکتبر ۱۸۹۹، خوان گمپر در روزنامه لوس دپورتس آگهی ای به چاپ رساند و در آن تمایل خود را برای تشکیل یک باشگاه فوتبال اعلام کرد.

    در پی این آگهی، در ۲۹ نوامبر همان سال بعد از جلسه‌ای در خیمانسیو سوله، نتایج مثبتی حاصل شد، و سپس ۱۱ بازیکن جذب شدند; واتر وایلد، لوئیس دی اوسو، بارتومئو ترادس، اوتو کونزله، اوته مه یر، انریک دوکال، پره کبوت، کارلس پوجول، جوزپ لوبت، جانپارسونز و ویلیام پارسونز. و در نتیجه باشگاه فوتبال بارسلونا متولد شد.